يادواره شهدا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

اولین یادواره شهدای روستای قهوج با حضور مسئولین شهرستان آوج ، خانواده های معظم شهداء و عموم مردم در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای  قهوج برگزار گردید.

لازم به ذکر است روستای قهوج پنج شهید تقدیم انقلاب نموده است که در میان آن ها حجت الاسلام علی محمد حسنی به عنوان روحانی بود.

در این  یادواره که با مداحی برادر حسین رضا قرباتی همراه بود حجت الاسلام محمد حسنی قائم مقام عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد:  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بهترین و بالاترین وظیفه ای که  امروزه بر عهده داریم.

حجت الاسلام محمد حسنی با تاکید بر اینکه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء نیازمند برگزاری هزاران شب شعر ، خاطره و یادواره هستیم گفت: هشت سال دفاع مقدس ما صحنه ای همچون کربلا را رقم زد که در آن رزمندگان برای شوق رسیدن به اباعبدالله الحسین(ع) جان خود را در کف اخلاص گرفتند.

محمد حسنی با اشاره به حرکات استکبار جهانی در سال های اخیر اظهار داشت:هیچ موقع کشوری که دارای قدرت بالایی است مورد تجاورز قرار نمی گیرد کشورهای استکباری به بهانه ایجاد دموکراسی وارد کشورهای ضعیف شده و در امور آن ها دخالت می کنند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: يادواره شهدا , آوج , , آواي آوج , روستاي قهوج , آواي آوج , آوج نيوز ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز2
ت : سه شنبه 26 فروردين 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی